wtorek, 27 stycznia 2015

Oprócz błękitnego nieba

Tym razem - patrząc na moją nową bransoletkę - znów przychodzą mi słowa piosenki do głowy, napisane przez Marka Jackowskiego "oprócz błękitnego nieba nic mi dzisiaj nie potrzeba". Tak ten kolor dominuje dzisiaj u mnie - niebieski i trochę szarości.
Bransoletka na wiosnę lub lato, gdy niebo jest bezchmurne i lśni swoim błękitem.  
Tworząc ją korzystałam z koralików Fire Polish Capri Blue i Aquamarine AB oraz Toho round Opaque Gray, Opaque Frosted Gray i Metallic Hematite. W części centralnej rivoli Swarovskiego w kolorze Montana. Zapięcie ze stali chirurgicznej. Długość bransoletki to 17 cm (dzięki tej długości pięknie przylega do ręki i się nie kręci).









Chciałabym zgłosić swoją bransoletkę do Kolorków u Danutki (http://danutka38.blogspot.com/2015/01/cykliczne-kolorki-u-danutki-styczen.html. Wiem, że posiada troszkę szarości, lecz całość tchnie barwą niebieską.
Jeśli chodzi o ten właśnie kolor to kojarzy mi się zdecydowanie z niebiem (letnim, bezchmurnym, czystym). Dlatego właśnie nadałam temu postowi taki tytuł. Teraz zimą najbardziej brakuje słońca, światła i błękitu nieba. 







50 komentarzy:

  1. Witam kolejną kolorystkę w zabawie.Super,że dołączyłaś i chcesz się dzielić z nami swoimi pracami .Byłoby jeszcze lepiej gdybyś do końca doczytała regulamin i uzupełniła brakujący wpis odnośnie upodobań.Mam nadzieję ,że z miłą chęcią odwiedzisz inne kolorystki,one też na to liczą w tej zabawie.
    Co do bransoletki wyszła ślicznie ,naplątałaś tam tych koralików ,nazwijałaś, ale było warto bo efekt końcowy jest bardzo udany .
    Życzę miłej zabawy i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi się spodobał pomysł. Przepraszam, rzeczywiście nie doczytałam regulaminu. Biegnę uzupełnić wpis. Dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam bardzo serdecznie.

      Usuń
  2. Następna śliczna i pomysłowa praca ...gratuluję . Już tyle prac obejrzałam , że robi mi się niebiesko przed oczami he he co włączę komputer to niebieski ale to jest fajne . Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna bransoletka z pięknym, niebieskim "okiem" :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest śliczna a na tej muszli skojarzyła mi sie z osmiorniczką :-)
    Super , że dołączyłas do zabawa, mam nadzieje , że zostaniesz na dłużej z nami.
    Pozdrawiam serdecznie i baw sie dobrza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł na zabawę przedni, więc wytrwam mam nadzieję do końca. Będzie to czysta przyjemność.

      Usuń
  5. Piękna, musisz tylko dopisać jaki jest Twój stosunek do niebieskosci.
    Ja dziś pół wieczora straciłam na próbie naprawy bransoletki i......... nic z tego nie wyszło
    Ale to tego musi być to coś co masz Ty
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna, bardzo lubię takie koralikowe ozdoby:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję wszystkim odwiedzającym za miłe słowa. Naprawdę nie spodziewałam się tylu pozytywnych opinii. Pozdrawiam wszystkie blogerki i życzę "błękitnego nieba" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna bransoletka bardzo mi się podoba i kojarzy mi się z oczkiem na pawim ogonie pozdrawiam :-)
    Kolorki super dobrane na lato idealna :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejna bransoletkowa dziewczyna zasiliła nasze progi zwariowanych kolorystek. Witaj zatem i baw się z nami na całego. Bransoletka bardzo udana.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna biżuteria. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie te koraliki poprzeplatałaś, wyszła Ci z tego śliczna bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna, super wykonanie, super dobrane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny efekt. Jakoś z niebem mi się nie skojarzyła, ale za to z cudnym kwiatem tak :) Podoba mi się wykorzystanie tylu odcieni błękitów i niebieskości - ślicznie się przenikają .

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki, dzięki, dzięki, a swoją drogą mogłoby być już LATO

    OdpowiedzUsuń
  15. ale te koraliczki mają wymyślne nazwy :) podoba mi się twoja praca, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za ocenę. Podobno pierwsze skojarzenia są najlepsze, więc nazwy powstały szybko, bez długiego wymyślania. Ot tak :)

      Usuń
  16. fajn bransoleta, z slicznie zakręconą formą:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna bransoletka :) Bardzo misternie upleciona :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Urocza bransoletka, na jej widok pomyślałam o ciepłym morzu i rafie koralowej.

    OdpowiedzUsuń
  19. ŚLiczna bardzo ciekawie wykonana i oczywiście niebieskości <3 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Kojarzy mi się z... indiańskimi wzorami
    Bardzo mnie się podoba ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna bransoletka. Podziwiam jak z takich maleńkich koralików można takie cudo stworzyć:-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ciekawy wzór.Pewnie niemało pracy kosztowało zrobienie tej bransoletki.

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo oryginalna i piękna bransoletka :)
    Takiej z koralików jeszcze nie widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna bransoletka,bardzo stylowa

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna i bardzo oryginalna bransoletka. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna bransoletka! Piękne zestawienie kolorów. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bransoleta godna Wenus, na tle tej muszli wygląda jak jedna z pereł :) znaleziona na dnie oceanu, ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Bransoletka jest piękna i efektowna, przypomina mi letnie wiosenne niebo :)) w ciepły słoneczny dzień :))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna bransoletka :) Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga brunlandia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna bransoletka!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. ciekawe oczko
    i trochę niepokojące...ja zawsze mam jakieś dziwne skojarzenia ;-D

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo morska wyszła (albo to przez tę muszelkę kojarzy mi się z falami;). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Dziękuję bardzo. Miłe słowa działają jak motorek do dalszego tworzenia :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. śliczne kolorki i bogata forma:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ciekawa forma. A i połączenie kolorów niebieskiego z szarym dało fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń