piątek, 21 sierpnia 2015

Bransoletkowe nowości



Oj dawno mnie tu nie było, a to za sprawą problemów technicznych ze sprzętem. Ale było minęło  - całe szczęście :), więc mogę nadrobić trochę zaległości.

Na początek przedstawię bransoletkę, którą zgłosiłam na fb (o dziwo działał, gdy cała reszta odmówiła współpracy) do Kolorków Danusi. Mam nadzieję, że technicznie mi się to jakoś udało.
Danusia zafundowała nam "nowe" kolorki, bo związane ze zdrowym jedzeniem i bardzo się z tego cieszę. Mam nadzieję, że w tej edycji bardziej sumiennie będę brać udział w zabawie.

Bransoletka, która powstała w "brzoskwiniowych kolorach" została wykonana z matowych kul agatu (10 mm) oraz kryształków Swarovskiego.




Pragnę przedstawić Wam Także banerek na sierpień od Danusi:


Cykliczne kolorki Sierpień 2015


18 komentarzy:

  1. Śliczna bransoletka pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Choć nie noszę bransoletek to bardzo lubię je oglądać Twoja ładnie prezentuje się w tym kolorze. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są te kulki agatu, bransoletka pięknie się prezentuje:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak agat to piękny kamień o cudnych właściwościach

      Usuń
  4. Dziękuję bardzo za miłe słowa i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna bransoletka! Coraz bardziej podoba mi się brzoskwiniowy kolor;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Och, jaka śliczna. Przecudna i na pewno w brzoskwiniowym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna, służbę kamienie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna ,wakacyjna bransoletka !

    OdpowiedzUsuń
  9. super bransoletka, matowe kulki rewelacyjne! jak brzoskwinki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję, rzeczywiście wyglądają jak brzoskwinie, zarówno w kolorze jak i strukturze, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna bransoletka :) Kolorki bardzo ciepłe i fajne koraliki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie się prezentują koraliki na bransoletce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Bransoletka pierwsza klasa i bardzo brzoskwiniowa ,czyli taka o jaką mi chodziło.
    Baw się dobrze z nami kolorystkami
    Pozdrawiam cieplutko
    Danutka:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna bransoletka, taka "świeża i soczysta".
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń