czwartek, 7 maja 2015

Łzy aniołów

Perły mogą mieć różny kolor: biały, kremowy, czarny, różowy itd. Mimo, że do ozdoby są wykorzystywane od ponad 6000 lat, wciąż budzą zachwyt i podziw. Powstaje z nich rozmaita biżuteria, która cieszy się dużym powodzeniem. Dla mnie są "nieśmiertelne". Zawsze modne, z charakterem. 
W legendach opowiadano, że pierwsze perły były łzami aniołów.
Poniżej przedstawiam naszyjnik uszyty z naturalnych pereł barokowych (o nieregularnych kształtach) w kolorze kremowym oraz koralików Toho w kolorze "perełkowym", tzn. Ceylon Light Ivory.
Naszyjnik wraz z zapięciem ma 36 cm.







 "Łzy aniołów" zgłaszam do cyklicznych kolorków u Danusi. Kolor wybrany przez Danusię bardzo mi przypadł do gustu. Kojarzy mi się z delikatnością, spokojem, ale także z dostojnością.


53 komentarze:

  1. Śliczny naszyjnik elegancki i z klasą pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny naszyjnik. Kocham perły, a w takiej oprawie są jeszcze piękniejsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne, kształt przypomina mi trochę głowę krokodyla..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, to niesamowite, że pomyślałaś o głowie krokodyla ... ja jej tu nie widzę, haha :)
      pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  4. Ten naszyjnik jest niesamowity . Jestam w szoku , że cos takiego można zrobić z koralików. Pzrepiękny .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za miłe słowa, koraliki dają niesamowite możliwości, szkoda tylko, że są tak czasochłonne, jak wy dziewczyny znajdujecie czas na swoje piękne prace???:)
    Pozdrawiam wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny naszyjnik! Bardzo elegancki i subtelny! Cudo :-) Na pewno kosztował Cię mnóstwo czasu i pracy, szczerze podziwiam! A co do pereł masz rację - są ponadczasowe, pasują do wielu rodzajów biżuterii :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem zachwycona! Jest cudny:) Uwielbiam takie klimaty

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo elegancki i oryginalny naszyjnik! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny,szalenie oryginalny,po prostu cudo

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny jest ten naszyjnik! Kompletnie nie wiem co to za technika ale wydaje się bardzo pracochłonna, dlatego podziwiam za cierpliwość i precyzję! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję Ci bardzo, to jest w głównej mierze cubic RAW, pozdrawiam

      Usuń
  11. Cudny naszyjnik, bardzo elegancki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo pracochłonny, ale warto było, bo jest śliczny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Toż to dopiero misternie i pięknie wyplecione arcydzieło, jestem pod ogromnym wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny naszyjnik! Bardzo elegancki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ekstra, łzy cudne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny naszyjnik, gratuluję cierpliwości:) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cierpliwość jest, gorzej z czasem, ciągle go brakuje. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  17. O kurcze ... śliczny ... podoba mi się kształt naszyjnika ... piekne wykonanie ... gratuluję . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny naszyjnik :) Ja akurat jestem w trakcie robienia pracy na cykliczne kolorki z dokładnie tych samych koralików :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Robi wrażenie! :) Bardzo piękny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  20. cudny naszyjnik, ale technika zupełnie mi obca, dlatego tak bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem pod wrażeniem! Przepiękny naszyjnik:) Że też takie cuda można wyczarować z koralików! Pozdrawiam, Gosia.

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudny zakochałam sie w skomplikowanej prostocie tworzenia
    bo to chyba cubic raw ? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie wyszedł Ci ten naszyjnik raw-em. Bardzo lubię cubic-raw. Wychodzą z niego przecudne prace.

    OdpowiedzUsuń
  24. Uroczy i niezwykle oryginalny naszyjnik! Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Oryginalny i romantyczny naszyjnik:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudo - napracowałaś się nawlekając tyle małych koraliczków ale warto było efekt niesamowity i do tego perły, które osobiście uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawy kształt naszyjnika :) Bardzo elegancko wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super naszyjnik, bardzo oryginalny, wprost stworzony do letnich ubranek :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Roboty, czasu pochłonął sporo ten perłowy naszyjnik. Jeśli dobrze się przyjrzysz zdjęciom, to dojrzysz kształt łba krokodyla, bo tak ten naszyjnik uformowałaś, że wyobraźnia zadziałała. Jest piekny.)

    OdpowiedzUsuń
  30. dla mnie perły tez są nieśmiertelne i ponadczasowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowny naszyjnik! W dodatku wygląda jakby stworzyły go anielskie ręce (ale mam nadzieję, że przy jego tworzeniu nie płakałaś ;).

    OdpowiedzUsuń
  32. Forma, którą wybrałaś dla swoich pereł, idealnie z nimi współgra. Powstało coś bardzo, bardzo eleganckiego.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow! niesamowity:) ja też bardzo lubię perły:) W twoim wydaniu nabierają jeszcze większego uroku:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny i subtelny naszyjnik:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Prawdziwe cudo!!!!!!!!!!Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękny i bardzo elegancki :)

    OdpowiedzUsuń